Informacja o pracy biura
Informacja o pracy biura
Uwaga
W trosce o zdrowie publiczne, od wtorku 17 marca wałbrzyski Urząd Miejski działa na wyjątkowych zasadach. Prosimy, nie przychodź, a gdy sprawa jest pilna, najpierw zadzwoń lub napisz. Wprowadzamy zmienione procedury: obsługiwane będą wyłącznie sprawy pilne po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub e-mailowym z właściwym biurem. Nie będzie możliwości wejścia do żadnego z biur bez wcześniejszego kontaktu e-mailowego lub telefonicznego z urzędnikiem, który wyznaczy dzień i godzinę spotkania.
Dlatego też Biuro Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości zwraca się z prośbą o kontakt z pracownikami telefonicznie, poprzez pocztę elektroniczną lub portale Geodety, Rzeczoznawcy oraz Interesanta.
Biuro pracuje w trybie zdalnym, lecz zorganizowane są dyżury. Z powodu świadczenia pracy zdalnej pracownicy mają przekierowania numerów telefonów.
Z powyższych względów prosimy o wcześniejsze umawianie się na wizyty w biurze.
Procedura dostarczania wniosków i dokumentacji
W celu podjęcia działań minimalizujących zagrożenie dla zdrowia publicznego związanych z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, Biuro Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości wprowadza następujące procedury:
W budynku, w przedsionku, znajduje się urna, do której można składać wnioski i operaty techniczne.
Zachęcamy jednak o przesyłanie operatów drogą pocztową.
W obecnej chwili nie ma możliwości wejścia do biura bez wcześniejszego kontaktu e-mailowego lub telefonicznego z urzędnikiem, który wyznaczy dzień i godzinę spotkania. Mając na uwadze troskę o zdrowie Państwa, jak i naszych pracowników, prosimy, aby ewentualne, wcześniej ustalone spotkania przebiegały z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
Weryfikacja dokumentacji odbywa się na bieżąco.
Dokumentacja ( uwierzytelnione mapy wynikowe) przesyłane będą drogą pocztową lub ewentualnie, można będzie odebrać ją osobiście, po wcześniejszym umówieniu się z urzędnikiem.