Oficjalny Serwis Miasta Wałbrzycha

Informacja o pracy biura

Informacja o pracy biura

Uwaga

W trosce o zdrowie publiczne, od wtorku 17 marca wałbrzyski Urząd Miejski działa na wyjątkowych zasadach. Prosimy, nie przychodź, a gdy sprawa jest pilna, najpierw zadzwoń lub napisz. Wprowadzamy zmienione procedury: obsługiwane będą wyłącznie sprawy pilne po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub e-mailowym z właściwym biurem. Nie będzie możliwości wejścia do żadnego z biur bez wcześniejszego kontaktu e-mailowego lub telefonicznego z urzędnikiem, który wyznaczy dzień i godzinę spotkania.

Dlatego też Biuro Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości zwraca się z prośbą o kontakt z pracownikami telefonicznie, poprzez pocztę elektroniczną lub portale Geodety, Rzeczoznawcy oraz Interesanta.

Biuro pracuje w trybie zdalnym, lecz zorganizowane są dyżury. Z powodu świadczenia pracy zdalnej pracownicy mają przekierowania numerów telefonów.

Z powyższych względów prosimy o wcześniejsze umawianie się na wizyty w biurze.

Procedura dostarczania wniosków i dokumentacji

W celu podjęcia działań minimalizujących zagrożenie dla zdrowia publicznego związanych z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, Biuro Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości wprowadza następujące procedury:
W budynku, w przedsionku, znajduje się urna, do której można składać wnioski i operaty techniczne.
Zachęcamy jednak o przesyłanie operatów drogą pocztową.
W obecnej chwili nie ma możliwości wejścia do biura bez wcześniejszego kontaktu e-mailowego lub telefonicznego z urzędnikiem, który wyznaczy dzień i godzinę spotkania. Mając na uwadze troskę o zdrowie Państwa, jak i naszych pracowników, prosimy, aby ewentualne, wcześniej ustalone  spotkania przebiegały  z zachowaniem  zasad bezpieczeństwa.
Weryfikacja dokumentacji odbywa się na bieżąco.
Dokumentacja ( uwierzytelnione mapy wynikowe) przesyłane  będą  drogą pocztową lub ewentualnie,  można będzie odebrać ją osobiście, po wcześniejszym umówieniu się z urzędnikiem.